نوآوری و جهانی شدن برای چند دهه در حال حاضر تقریبا جنبه ای از فعالیت اجتماعی و اقتصادی به شمار می آید. به طور خاص عالقه رو به رشد در مسائل مرتبط با رقابت توزیع شده توسعه می یابد .توسعه نظریه ها و مطالعات در حوزه تجزیه و تحلیل رقابت و یا استراتژی رقابت با موضوع مدیریت استراتژی تاکید قابل توجه ای در مسائل مزیت رقابتی کرده است که تعیین کننده موفقعیت و شکست سازمان ها است که بر ضرورت ایستادگی در مقابل رقبا و یا ساخت بلند مدت مزیت رقابتی پایدار تاکید می کند. آخرین مطالعات در پاسخ به تنوع افزایشی و یا حتی هرج و مرج در محیط زیست نشان می دهد که ترکیبی از پایداری و مغایرت به عنوان ویژگی مزیت رقابتی به نظر می رسد. یکی از چالش های عمده که سازمان های اجرایی با آن مواجه میشوند فرآیند مدیریت استراتژیک و نظریه پردازان مطالعه این منطقه است. هدف از این مقاله بررسی روابط بین مزیت رقابتی و شجاعت زمانی است که اهداف تدوین می گردد که با در نظر گرفتن هدف فوق مفروضات تجزیه و تحلیل شده به وجود می آید. که در مورد منابع اصلی مزیت رقابتی و روابط بین انتخاب مزیت رقابتی و شجاعت تدوین اهداف کلیدی در سطح وسعت استراتژی انتشار می یابد
کلمات کلیدی: استراتژی، مدیریت استراتژیک، مزیت رقابتی، رشد، توسعه، نوآوری، انعطاف پذیری، رقابت مبتنی بر زمان
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
مقاله علمی پژوهشی بیمارستان رضوی ISSN:2345-6426
Abstract Background and Objectives: Nowadays, attracting tourists and keeping them in a competitive environment, especially in the health tourist industry,…
مجله سیاست گذاری اقتصادی
امروزه با جدا شدن از عصر صنعتی و پشت سر نهادن آن، به سمت عصری مبتنی بر اطالعات و دانش…
کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی
he primary aim of this study is to examine the effectiveness of individual IT skills upon the employees’ creativity in…
مجله علمی تخصصی مدیریت، اقتصاد و حسابداری ( پایگاه استناد ملی مجلات دانشگاهی ایران) ISSN:1394-0039
چکيده: مدیریت دانش با روش های متعدد در اداره سازمان ها و مقابله با بحران ها می تواند کارآ و…
chat_bubble_outlineنظرات
20,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه