در محیط کنونی، با رشد وابستگی متقابل بین بازارها و افزایش رقابت، حفظ موقعیت بازار سرمایه گذاری، بسیار مشکل میباشد. انتخاب صحیح استرانژی سازمان ها بسیار مهم میباشد. زیرا همانطور که کاتلر اشاره نموده است اگر استراتژی یک سازمان را با استراتژی رقبایش یکسان باشد در واقع آن سازمان دارای استراتژی نمیباشد. به همین دلیل یک سازمان نیاز دارد تا استراتژی خود را بر اساس موقعیت بازار خود بنا نهاده و مزیت رقابتی متمایز خود را ایجاد نماید. هدف این مقاله آن است که رابطه بین مزیت رقابتی و استراتژی را تجزیه و تحلیل نماید و مشخص نماید که سازمان های تجاری در چه زمینه ای بیشترین ارتباط را با مزیت رقابتشان دارند.
کلید واژه: مزیت رقابتی، سازمان های کوچک و متوسط، استراتژی.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی
he primary aim of this study is to examine the effectiveness of individual IT skills upon the employees’ creativity in…
سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
چكيده : هدف اصلي اين تحقيق بررسي ميزان تاثير مهارت فردی IT بر خالقيت کارکنان در صنعت صنايع غذايي در…
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
هنوز با داشتن نوسانات اخیر بازار و محیط های رقابتی، شرکت ها از خود می پرسند که چگونه میتوانند در…
مجله علمی تخصصی مدیریت، اقتصاد و حسابداری ( پایگاه استناد ملی مجلات دانشگاهی ایران) ISSN:1394-0039
چکيده: مدیریت دانش با روش های متعدد در اداره سازمان ها و مقابله با بحران ها می تواند کارآ و…
chat_bubble_outlineنظرات
20,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه